مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان با عملکرد تحصیلی دانش آموزان
مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان با عملکرد تحصیلی دانش آموزان |
![]() |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 80 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 52 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه...................................................... 12
مبانی نظری عملکرد تحصیلی.................................. 12
تعاریف عملکرد تحصیلی................................. 13
عوامل مؤثر بر عملکرد تحصیلی............................... 14
نظریات موجود در زمینه عملکرد تحصیلی ....................... 17
عوامل مؤثر بر عملکرد تحصیلی........................... 23
مبانی نظری مهارتهای اجتماعی............................ 25
هدفهای اجتماعی شدن................................ 27
مولفه های مهارتهای اجتماعی........................... 28
عوامل موثر در رشد مهارتهای اجتماعی....................... 29
مبانی نظری اضطراب امتحان.............................. 30
علایم اضطراب........................................... 31
مدلها و نظریه های اضطراب امتحان................................. 32
شیوع اضطراب امتحان...................................... 33
علایم و نشانه های اضطراب.............................. 34
عوامل موثر در بروز اضطراب امتحان............................. 36
تکنیکهای شناختی و رفتاری برای کاهش اضطراب امتحان................ 40
پیشینه پژوهش................................................... 46
پژوهش های داخلی........................................... 46
پژوهش های خارجی........................................ 50
جمع بندی.............................................................. 52